zaterdag, januari 06, 2007

Jaarbegin

Volgende week voor de eerste maal terug een volledige werkweek. Jarne en Tibe gaan sinds woensdag terug naar school, tijdens het kerstverlof was er alleen kinderopvang. En Tibe is naar de grotere klas verhuist. Eerste dag, wenen, maar ik heb de indruk dat het nu beter gaat. Met grotere kindjes spelen zal zijn Engels ook verbeteren, hopen we. Hij verstaat alles, maar hij praat zelf nog veel Nederlands. Drie weken vakantie in Belgie in November hebben daar geen goed aan gedaan. Binnenkort moet ik 's morgens vroeger beginnen te werken, ze hebben me gevraagd om bloed te trekken. Ik ben benieuuwd of ik dat nog ga kunnen.

1 opmerking:

moeke zei

oef effen tijd,ik had je verkeert begrepen,ik dacht dat je bloed moest geven,maar het is bloed afnemen! Dat heb je toch altijd heel goed kunnen doen ,je was toch een exellente huisarts,ik denk dat je dat niet verleerd.Weet je nog de allereerste keer dat mij bloed af nam ......PIJNLOOS
Moeke