woensdag, mei 02, 2007

Laat verslag van Vishnu's feestje: Pump it up





Laat want het feestje zelf vond plaats de 14de april.

Zondag 5 u 15 pm, feestje voor Vishnu. Niet bij zijn thuis maar bij "Pump it up". Meer dan de volledige klas , ouders en de lerares waren allen aanwezig. Een ruimte vol met opblaasbare klimrekken en glijbanen en een hoop kleuters dat kan niet mis gaan. Ook de ouders mochten meedoen, had ik niet bij stilgestaan toen ik mij klaarmaakte anders had ik vermoedelijk geen rokje aangedaan. Maar ondanks het rokje toch veel klimplezier gehad. We begonnen in een zaal en dan na ik een half uur werden we naar een tweede zaal geleid. Weer met opblaasbare dingen niet iets anders en toch ook weer niet. Vervolgens werd iedereen bijeengebracht in een kleine feestzaal waar pizza en cake werden geserveerd. Voor de jarige "prins" was er een opblaasbare troon, zodat de "onderdanen" hem na de maaltijd zijn geschenken konden brengen. De onderdanen kregen zelf ook nog een geschenkje mee, een zakje met de gebruikelijke snoepjes en een paar gadgets in flashy kleuren. Al bij al een geslaagd verjaardagsfeestje, hoewel ik toch een beetje het persoonljke mis van een kleinschalig feestje met een paar vriendjes en waar kindjes toch iets meer met elkaar kunnen spelen. Maar op deze manier voorkom je natuurlijk dat je als ouder te veel werk voor, tijdens en vooral na het feestje hebt.

1 opmerking:

moeke zei

of zoals Johan Cruyf zegd"elk voordeel heb zijn nadeel of elk nadeel heb zijn voordeel" het was leuk en dat is wat telt voor die klein mannen knuffels moeke
+