maandag, december 18, 2006

Verjaardagsfeest Jarne


Zaterdag: feest voor Jarne want hij wordt woensdag 4 jaar. Moeilijke tijd om mensen te vragen, bovendien was er diezelfde dag nog een feestje. Maar Visjnou, Levin en Ian zijn toch gekomen. We hebben koekjes, cake en groenten gegeten en Jarne heeft zich goed kunnen uitleven. Het is een drukke tijd, maandag op het werk kerstlunch dus moest ik zondag koken. Iedereen bracht namelijk iets mee of gaf centjes. (Vrijdag heb ik een zelfgemaakte sjaal gekregen van mijn "bazin", ze liet iedereen eentje uitkiezen, effe tussendoor) Dus maandag lunch, ik had weinig tijd dus werd het soep, bovendien zijn mij kookkunsten erg beperkt. De bedoeling was wafels te maken, maar 5 eieren is te weinig dus werden het flensjes en de overschot aan koekjes en cake van het zaterdag feestje. Dinsdag moet ik om 9 uur 30 met Jarne op controle en om 12 uur is het kerstfeest op zijn school. Eigenlijk moest ik om 11 uur mee op kerstlunch met het TMS lab, maar dat krijg ik er niet meer bij dus gaat Shalini met mij en eventuele anderen die niet meekunnen vrijdag nog eens eten. Vorige week donderdag ben ik uit lunchen geweest met de Admin staf, lekker italiaanse pasta met zeevruchten. En vandaag buiten de lunch heeft Angie ook nog koekjes uitgedeelt die echt te lekker waren om te laten liggen. We weten direct welke goede voornemens we voor het nieuwe jaar moet opschrijven! Dieten of die eet niet,of toch in ieder geval gezonder.

1 opmerking:

moeke zei

van druk gesproken ! kan je het nog volgen zonder agenda! groetjes moeke