maandag, november 12, 2007

Single mom

Toch voor een week. Maandag: wegens aanpassing wintertijd, kindjes om 6uur30 wakker en dus ruim op tijd op school en werk. 's Avonds naar de Gym, voor een rondleiding. Deze gym is een erg familiegerichte gym, kinderopvang, speciale kinderlessen, zwembad enz. Maar natuurlijk ook erg duur. Kindjes iets later dan gewenst naar bed, dinsdag wegens bad, net op tijd. Woensdagavond terug naar de gym, deze keer om uit te proberen. De bedoeling was om om 5uur30 daar te zijn maar wegens fundraising gedoe op school en verkeerleed pas begonnen om 6uur30. Dus alles verlaat, kindjes pas om 8uur 45 in bed en "on top of it" vrijdagmorgen wekker niet afgelopen. Jarne was als eerste wakker en kwam naar mijn bed toe, eerste reflex, Jarne waarom ben je al wakker. Tot ik vanuit mijn linker ooghoek vaststel dat het al 8.15 is. Dus vliegensvlug ( een poging tot ) uit bed, haasten, rennen, vliegen, vallen en terug opstaan en om 9uur30 zat ik op mijn stoel voor mijn computer. En wat vonden de kinderen van de gym, en dan vooral van de kinderopvang ? Zegt dit genoeg " Hun afzetten was geen probleem, hun terug meenemen nadien koste moeite". Ware het niet voor al de knuffels en kusjes die ik dagelijks krijg, ik zou nog gaan twijfelen over mijn populariteit.

Geen opmerkingen: