woensdag, augustus 30, 2006

Ziek

Deze middag na het fitnessen en eten terug naar mijn bureau, het lampje van het antwoordapperaat brand. Boodschap: This is the montessori school for Marie-Anne, your son is sick can you please call us. School gebeld en blijkbaar had Tibe diarree, niet de eerste keer en vermoedelijk ook niet de laatste. Hier in de VS zijn ze echter onverbiddelijk, diarree is minstens 24 uur thuisblijven! Gebeld en inderdaad we moeten hem gaan halen, niet onmiddellijk want hij is in slaap gevallen maar binnen 3 kwartier. Overleg met Hugo, die moet een artiekel schrijven en ik heb eigenlijk niet meer voldoende ziekendagen. Dus gaan vragen of ik thuis kan werken, dat mag. Dat ben ik nu aan het doen, een voordeel van in het nederlands bloggen, onverstaanbaar voor bazen. En dat ziek zijn van Tibe valt wel mee, geen koorts en lustig aan het spelen. Proberen van hem morgen toch naar school te laten gaan.

2 opmerkingen:

moeke zei

kan weer je webblog lezen alles klikt weer hoop dat Tibe morgen weer gezond is heb je immodium of wat rijst dat stopt of donkere chocolade !Groetjes Moeke

Marie-Anne zei

Geen imodium of donkere chocolade hier, rijst had ik ook aan gedacht.