dinsdag, september 12, 2006

Dagverslag

Vandaag een gewone dag, alleen deze morgen iets vroeger opgestaan om te gaan fitnessen. Om 6 uur 30 liep de wekker af, best meegevallen, voor herhaling vatbaar dus voorlopig de wekker op hetzelfde uur laten staan. Deze namiddag Press release van Aple, op de minuut gevolgd door Aple adapten op het werk. Er waren mensen op de persconforentie aanwezig die voortdurend foto's en commentaar op het net gooiden. En neen, een volledig nieuw iPod type werd niet gelanceerd, enkel vernieuwingen van reeds bestaande types. En er was nog nieuws over digitale TV waar ik het fijne niet van weet. Toch handig zo'n iPod, urenlang luisterplezier. Dan zou ik naar de radio 1 iPods kunnen luisteren terwijl ik mij afbeul op de loopband. Angela heeft zelfs luisterboeken gedownload, maakt het toch gemakkelijker om te blijven lopen, vooral indien het een spannend boek is. Enkel de prijs vind ik hoog (rond de 200 dollar), hoewel de iPod shuffle valt mee, geen 100 dollar. En dan kun je ongeveer 240 liedjes beluisteren en het kleinood is amper 5 op 3 cm en je kan het als een wasknpijper vastmaken. Een foto ter ilustratie plaatsen lukt sinds een paar dagen niet meer, morgen eens nakijken wat er mis is.

2 opmerkingen:

moeke zei

hier kan ik niet over mee praten !

grtz moeke

moeke zei

illustratie en niet ilustratie!!!!
fitnissen en niet fitnessen

grtz moeke