donderdag, september 28, 2006

Gratis

Via het internet kun je als resident van de VS vanalles "gratis" krijgen. iPod, flat screen TV of een visakaart ter waarde van 500 dollar om te winkelen, zomaar voor niks! Dat staat toch op het eerste scherm, vervolgens moet je je gegevens ingeven waarna je geleid wordt naar een scherm waar je andere aanbiedingen krijgt waarvan je er 3 moet kiezen, het volgende scherm moet je er vier kiezen enz. En die aanbiedingen moet je natuurlijk betalen en eens je je e-mail hebt ingegeven krijg je tientalle mails per dag met nog meer "aanbiedingen".Het is mij nog nooit gelukt om tot het einde te gaan, dus heb ik ook nog niets gratis gekregen. Maar een tijdje geleden kreeg ik via een collega een e-mail van Senseo. Als je een enquete invulde maakte je kans op een gratis toestel. De collega heeft ondertussen al eentje aangekregen en vandaag kreeg ik een e-mail dat ik mijn toestel binnen 3 a 4 weken mag verwachten. Ik ben benieuwd of ik binnenkort inderdaad een pakje krijg.

Geen opmerkingen: