woensdag, september 27, 2006

School


Dezelfde school en 2 kindjes dus 2 verschillende meningen. Jarne zegt op zondag als we in de jacuzzi zitten ( grote zwembad te koud om lang in te zitten): " ik wil nog wel eens naar school gaan". Het was immers al van vrijdag geleden ! Als we op zaterdag voorbij de school komen en ik vraag hem plagend:"zullen we je naar school brengen", dan antwoord hij ja. Dat laatste mag ik niet te vaak doen, want hij is teleurgesteld als we hem niet effectief afzetten aan school. Tibe is niet zo een grote schoolfan, vaak begint hij al te wenen als ik mijn auto parkeer. Zodra hij uit de auto komt moet ik hem oppakken, en dan klampt hij zich aan mij vast en wil niet meer loslaten. Omdat ik toch moet gaan werken moet ik hem tenslotte met sleur en trekwerk aan de juffrouw geven. Gevolg: krijsen en roepen, zelfs een koekje geven helpt niet. Het is een tijdje beter geweest, maar sinds Jarne in de grote klas zit en ze pas na 3 uur in de namiddag terug herenigd worden is het terug elke morgen crisis. De grote broer wordt erg gemist.

1 opmerking:

moeke zei

ocharme kleine Tibe