maandag, september 25, 2006

Eindelijk nog een berichtje

Pas gezien dat het laatste berichtje al een week geleden geplaatst werd! Er zijn dan ook geen speciale dingen gebeurt. De dagen gaan zo vlug voorbij en zijn zo gevuld dat bloggen er vaak bij inschiet. Ik ben ook nog altijd niet naar een webcam gaan kijken, dus voorlopig is het skypen zonder beeld. Maar binnenkort gaan we naar Belgie op vakantie en dan zien we iedereen live, daar kan geen webcam tegenop. (Ik krijg juist een reminder op het scherm: vergadering binnen een kwartier. Dus een beetje sneller typen. ) Nooit gedacht dat ik mijn vakantie in Belgie zou spenderen, en dan nog in november! We hopen op sneeuw, de kans dat we in San Antonio met sneeuwballen kunnen gooien is erg klein. Tibe zal opkijken van de koude, hij heeft bijna de helft van zijn leven hier gewoond en vorig jaar was de winter zeer warm. Ik denk dat het een week onder de 10 graden is geweest en een paar dagen een koude wind, maar voor de rest altijd boven de 20 graden.

Geen opmerkingen: